X #Blogg100/89

Liten kille med stort leende.

Liten kille med stort leende.

Häromdagen var jag inne på min flytt från Falun till Stockholm och vad den innebar för antalet förfrågningar om soffsurfning. Nånting annat som förändrades drastiskt när jag flyttade ner var familjesituationen. Från att ha varit en sorglös student i Falun blev jag en arbetande halvtidsbonuspappa i Stockholm. Flytten gav mig inte bara en ny sambo (doh!) utan också en lite parvel på treochlitetill som drällde omkring där.

Stolt storebror.

Stolt storebror.

Ganska snart efter att jag flyttat in där frågade han sin mamma hur länge jag skulle hälsa på. En inte helt oäven fråga när det helt plötsligt dyker upp en ny person i lägenheten.

För ganska exakt sex år sen var jag med på det första av en bunt födelsedagskalas, nämligen hans fyraårskalas. I morgon är det dags igen och den här gången slutar han vara en ensiffrig liten typ och övergår till att vara en tvåsiffrig tuffing.

I'm too old for this shit!

I’m too old for this shit!

Enormt mycket grattis på tioårsdagen STORA killen!

2 thoughts on “X #Blogg100/89

  1. Ping: Storfamilj #Blogg100/89 | Haxpett - #Blogg100

  2. Ping: T till W #Blogg100/93 | Haxpett - #Blogg100

Kommentera

