XL #Blogg100/40

Tiden springer iväg fortare och fortare. Det känns som om det var alldeles nyss det var 40 dagar sen och Bisonblog drog igång #Blogg100 och jag hakade på. Än så länge har det blivit ett inlägg om dagen, eftersom jag har för ovana att räkna att det blir en ny dag först efter att jag sovit. Alltför många gånger sitter jag sent på natten och skriver, och så också idag. Tyvärr känner jag att det har blivit på tok för många sena nätter, så jag måste lägga om det här bloggandet så att jag gör det tidigare.

Från och med imorgon (i dubbel bemärkelse, eftersom klockan inte ens slagit över tolv än) blir det dagtidsbloggande, mindre nattsuddande och mer sömn. Förhoppningsvis blir jag piggare, klokare och snyggare på köpet.

Gonatt dagboken!

2 thoughts on “XL #Blogg100/40

  1. Ping: Tröjnummer #Blogg100/41 | Haxpett - #Blogg100

  2. Ping: 70 #Blogg100/63 | Haxpett - #Blogg100

Kommentera

