Svårräknat #Blogg100/31

Metaarbetade fram en ny sida idag efter att jag insåg att jag ligger en dag efter, och det utan att ens ha missat någon dag. Den felräkningen gör också att #30 utgår eftersom jag räknade dubbelt på #26 (#26).

Lite till uppföljning:

  • Jag har passerat Lennarts första gissning på 30 dagar.
  • Jag hittade en till av mina bilder som många kan se, ungefär 381239 sen jag laddade upp bilden på personen i fråga.
  • Rättighetsalliansens idioti  och hot mot Piratpartiet gör att det blir en demonstration vid Medborgarplatsen 14.00 imorgon lördag 23/2 klockan 14.00.

Gonatt

One thought on “Svårräknat #Blogg100/31

  1. Ping: PremiärTure | Haxpett - #Hashtagg

Kommentera

