Bla bla bla #Blogg100/26

Så känns det nu ungefär. Dåligt med inspiration och sitter uppe försent och försöker få till nånting. Det mesta förkastar jag redan på idéstadiet eller inser att det kan bli nånting bättre om det får hänga med några dagar till och kan bli lite mer genomarbetat. Lillkillen får kommentera dagen.

(När jag spelade in den här hade jag någon idé om att lägga på en speakerröst som ställde någon fråga om till exempel utvecklingen för eurokrisen eller händelserna i senaste Robinson, men jag har ännu inte kommit mig för det. Filmen ligger under CC-BY på youtube, så om någon känner sig manad uppmuntras det mer än väl.)

One thought on “Bla bla bla #Blogg100/26

  1. Ping: Svårräknat #Blogg100/31 | Haxpett - #Blogg100

Kommentera

